Sem novi kupec

Kje se lahko, kot kupec, prijavim?

Ustvarite nov račun stranke s klikom tukaj.

Med registracijo lahko vnesete novo geslo ali pa se odločite, da bo naš sistem ustvaril geslo in vam ga poslal po e -pošti.

Ko končate postopek registracije, bo na navedeni e-poštni naslov poslano potrditveno sporočilo. Če ne prejmete potrditvenega sporočila za registracijo, preverite mapo z neželeno pošto ali nas kontaktirajte.

Prepričajte se, da ste vnesli pravilen e-poštni naslov.

Kaj so prednosti, če ustvarim račun uporabnika?

Prednosti računa kupca v trgovini  Interismo:

  • sledenje naročilu na spletu
  • pregled vseh prejšnjih naročil
  • ustvarjanje in upravljanje seznamov želja
  • urejanje svojih naslovov za dostavo

Kaj je prijava kot gost?

Pri nas imate možnost, da naročilo oddate kot gost. V tem primeru se je potrebno pri vsakem naročilu ponovno prijaviti kot gost in vnesti svoje podatke kateri pri nas niso shranjeni. Kot gost niste upravičenih do popustov, se žal ne morete prijaviti na naše elektronske novice in ne morete koristiti prednosti polnega računa kot kupec.

Temu primerno nimate informacij o, npr. vaših odprtih naročilih. Kodo za sledenje pakete boste prejeli samo 1x na vaš elektronski naslov.

V kolikor ste pri nas nakupovali kot gost in želite sedaj ustvariti račun kupca potem se je potrebno na novo registrirati oziroma nam morate glede želje poslati elektronsko obvestilo. Nato lahko pretvorite svoj račun gosta v račun kupca.

Vedno se prepričajte, da je vaš elektronski naslov pravilen. V nasprotnem primeru ne boste prejeli vseh dodatnih informacij, v zvezi z vašo pošiljko kot gost.

Kaj je prijava preko socialnih omrežij?

Za prijavo v svoj osebni račun lahko enostavno uporabite svoj Facebook ali Google+ račun. Računa lahko povežete naknadno, ko ste se pri nas že registriralli oziroma lahko to uredite že med samo registracijo.

Potem se lahko preprosto prijavite s svojim Facebook ali Google+ računom, ne da bi morali vnesti geslo.

Ali se lahko prijavim kot podjetje?

Kot podjetje, se lahko registrirate tako, da vnesete svojo DDV številko. Za podjetja izven Avstrije je pomembno, da je DDV številka registrirana mednarodno - v nasprotnem primeru žal te ne moremo sprejeti. Naš sistem preveri DDV številko v skladu s smernicami Evropske unije.

Za podjetje z veljavno SI DDV številko veljajo neto cene brez DDV-ja. Če vaša DDV številka ni sprejeta v našem sistemu lahko pri nas vseeno nakupujete. Plačan DDV lahko v svoji državi, na koncu leta deklarirate. DDV lahko tako prejmete povrnjen.

Vnos davčne številka (brez SI) ne vpliva na končno ceno izdelka. Vnos le te pomeni samo dodatno informacijo na izdanem računu.

Ali kot pri vas, kot podjetje za maloprodajo nakupujem po ugodnejših cenah?

Žal to ni mogoče. Naše izdelke prodajamo le končnim potrošnikom, veleprodajnih cenikov nimamo.