Nasveti za boljši spanec

ponedeljek, 27. junij 2016

Nasveti za boljši spanec

Dober spanec je pomemben. Zaradi pomanjkanja spanca prične trpeti naše zdravje, počutje in razpoloženje. Danes vse več ljudi trpi zaradi vpliva slabega spanca. Na to lahko vpliva tudi pohištvo v spalnici. 

Pomanjkanje spanca in težave s spanjem so v porastu. Dandanes ima vsak tretji človek občasne težave s spanjem, vsak peti pa trpi za kroničnimi težavami s spancem. 

Kvaliteten spanec je odvisen od veliko dejavnikov, vendar pa tudi pohištvo v spanici igra veliko vlogo. Kljub dejstvu da tretjino svojega življenja prespimo, pogosto zanemarjamo našo spalnico.

Dekorativni elementi kot so pohištvo, svetila, barve in ostala oprema, pogosto igrajo pomembno vlogo pri spanju. 

Osnovni nasveti:

Da bi našli mir, naš um potrebuje red. Težko se boste sprostili v neurejenem prostoru. Poskrbite za prijetno vzdušje in prepreči nered.

Postelja:

Kakovost postelje ima veliko s kakovostjo vašega spanca. Preizkusite kakšno ležišče je najboljše za vas. Poiščite pravo velikost, ki bo omogočala dovolj prostora (morali bi imeti 20 cm prostora, ko se raztegnete). Nenazadnje pa poiščite ustrezno trdoto ležišča.

Barve:

Izberite diskretne, a tople barve in kupite ujemajoče pohištvo. Tako boste ustvarili blagodejno vzdušje.

Dekoracija:

Manj je več. Odpovejte se zapletenim dizajnom in obesite nekaj slik iz vaših počitnic. 

Temperatura:

Najbolj primerna temperatura za spanje je okoli 18 stopinj Celzija. Spalnico zračite redno. Tako boste izboljšali klimo in kakovost spanja. 

Svetloba:

Modra svetloba vas ohranja budne in moti naravno telesno uro. V spalnici naj prevladuje bela svetloba z  2700-3300 Kelvini. 

Naprave:

Za slab spanec je pogosto kriva tudi tehnika. Izogibajte se večerni uporabi televizorja, računalnika, telefona itd., saj proizvajajo elektromagnetno onesnaževanje v obliki nizko in visoko frekvenčnega sevanja in motijo spanec. Če se omenjenim stvarem ne morete odpovedati, jih ugasnite in pustite nepriklopljene.