Idealna ureditev delovnega prosotra - Feng Shui

Ali ste vedeli, da lahko zmanjšana koncentracija povzroči nezmožnost treznega razmišljanja? To je lahko povezano tudi z ureditvijo našega delovnega mesta. Pripravili smo nekaj nasvetov, kako urediti svoj delovni prostor po Feng Shui.

  1. Vse se začne z namizjem. Ni dobro, če je miza obrnjena proti steni, saj posledično cel dan strmite v njo. To omejuje ustvarjalnosti in sposobnosti mišljenja. Optimalno mesto za mizo, je diagonalno najbolj oddaljeno območje od vrat. Ta kraj imenujemo napajalno mesto, saj zagotavlja maksimalen pregled z optimalno zaščito. Tako boste bolj samozavestni in izžarevali boste moč.

  2. Odsvetujemo sedenje s hrbtom proti oknu ali vratom. To ustvarja podzavesten strah, saj nikoli ne veš, kdo je pravkar prišel in kaj se dogaja za vami.

  3. Urejeno delovno mesto pomaga ustvarjati red v glavi. Urejen prostor poskrbi za jasno delovno vzdušje, kar povečuje produktivnost. Torej, naj ima vsak predmet svoje mesto, svoje delovno mesto pa vsak večer očistite in pospravite. Tako bo tudi jutranji prihod prijetnejši.

  4. Vrata in prehodi morajo biti vedno prosta in brez ovir. Tako lahko chi teče neprekinjeno, kar zagotavlja prijetno vzdušje.

  5. Veliko svetlobe prinaša energijo. Temni prostori, vplivajo ne le na um, ampak tudi na koncentracijo. Najboljša je naravna svetloba, če pa to ni mogoče, je primerna tudi dnevna luč. 

  6. Da bi zagotovili dovolj kisika, je potrebno redno zračenje. Pretok zraka zmanjš tudi elektromagnetno onesnaženje. Stalno odprta okna niso dobra izbira, saj vodijo v izgubo Chi-ja.

  7. Izogibajte se ostrih robov in vogalov, saj negativno vplivajo na chi.

  8. Rastline na delovnem mestu so odlična ideja. Čistijo zrak in blažijo zvok. Toda bodite previdni, saj vse vrste niso primerne. Dobra izbira so vzpenjalke. 

  9. Tudi barve igrajo vlogo. Nežne barve izžarevajo vedrino in so boljša izbira kot na primer divja rdeča.